Monday 30 May 2011

Aku Jatuh CintaNN????


Assalamualaikum....



Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
Saat ku harus bersabar dan trus bersabar
Menantikan kehadiran dirimu
Entah sampai kapan aku harus menunggu
Sesuatu yang sangat sulit tuk ku jalani
Hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
Kadang ku berfikir cari penggantimu
Saat kau jauh disana
Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau riduku pejamkan matamu
dan rasakan a a a aku


Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
berkat ketulusan a a ai aishiteru
Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
entah penantianku takkan sia-sia
dan berikan satu jawaban pasti
entah sampai kapan aku harus bertahan
saat kau jauh disana rasa cemburu
merasuk kedalam pikiran ku melayang
tak tentu arah tentang dirimu
apakah sama yang kau rasakan
Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau riduku pejamkan matamu
dan rasakan a a a aku
Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
berkat ketulusan a a a aishiteru
Saat ku sendiri pikiran melayang terbang
Prasan resah gelisah jalani kenyataan hidup tanpa gairah o u oo
Lupakan segala obsesi dan abmbisimu
Akhiri semuanya cukup sampai disini
dan buktikan pengorbanan cintamu padaku
Kumohon kau kembali
kimiga kumo kumii tenmo
kinoho boy ga shino ga ruta a
Shineteruyo shineteruyooo
Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau riduku pejamkan matamu
dan rasakan a a a aku
Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
berkat ketulusan a a a aishiteru
wo wo wo
wo wo wo a a ai aishiteru




hbs dah tgk video ni...(aku pun tak tgk lg)....exshelly aku suke dgr lagu shj..and tak berminat nak tgk vc...tak pasal kuar vc spesen mcm Prema yin n shah jaszle (eh betul ke aku eje ni???aku pedulik hape!)...k stop2..itu bukan motif untuk entry kali...ngee~

btw aku nak bg tau yg aku dah jatuh cintan...korg oh lelaki!mesti muka dah selenga kan...frust + menonggeng + hidup kacau bilau + main dota pun dah tak tenteram kan??hahahhahha..(aku angkat bakul sendri...berat adehhh!)..toholong skit wei...kau oh lelaki ko boleh main dato' kau!...eh dota kau! sampaiii kau nak termuntah ....then ko jgn cr pompuan kalo perut ko nyanyi lagu ni....


                                    first time aku tgk vc nie..memang aku gelak mcm langsuir..


ok cukup aku emo..aku nk ambik mood balik...exshelly aku suke sgt lagu nie...lagu nie telah mendodoikan aku skunk yg tgah bertungkus lumus + perah otak + stress untuk hasilkan entry kali ni...(study pun tak stress mcm ni)....lagu nie dah byk member aku post kt fb..1st impression aku..buat dono je...kau byg kan...tajuk lagu: aishiteru...yekkkkk....tajuk lagu mcm nie pun ade ke??....bubuh la tajuk men"cekam" kaki kau...and lagu nie juga dijadikan sbg theme song untuk citer indon "cinta melody"..ek??(aku pun tak layan..org bz..masak+basuh kain+siram pokok bunga+fb+blog+fb lg+blog lg..memang bZZZzzzzzzz)...tak kire la janji aku nak bg tau AKU SUKE LAGU NI!!!!!!.....kepada kaum oh Lelaki!kau bole la bg lagu nie kat awek kau..konfem..meleleh air liur basi ngee~..(aku tgah buat bek ni...appreciate skit)....


p/s:wei ashiteru tu ape maksud dy????

No comments:

Post a Comment